13 DE MAIO DE 2010

13 DE MAIO DE 2010
13 DE MAIO DE 2010: GRAZAS!!!

NOTICIAS DA SAÚDE (EUROPA PRESS)

NOVAS DA SAÚDE

NOTICIAS GALIZA



NOVAS DE GALIZA:





29 nov 2010

Unha empresa dixitalizará o arquivo das 300.000 historias clínicas do HULA

O Sergas ten previsto convocar o concurso para a adxudicación deste servizo no principio do ano

Privatizando que é xerundio

A empresa adxudicataria do transporte e custodia das historias clínicas do Sergas, Servizo Móbil, terá trasladar hoxe desde a súa nave almacén do Ceao, unhas mil, que antes repartía polos diferentes centros integrados no Xeral-Calde, ao hospital Lucus Augusti. Este é o número de pacientes que están citados nas axendas dos 70 especialistas que xa consultan no novo complexo hospitalario. Corenta e dous deles da praza do Ferrol, Xeral, Calde e San José, incorpóranse hoxe. Ao Centro de Especialidades xa soamente terán que levar as historias dos especialistas en psiquiatría que non irán para San Cibrao e que quedarán na unidade que se desprazará ao Materno Infantil.

Os autobuses a San Cibrao serán gratuítos ata o mércores

 

La parábola de la rana hervida

Federico Gan

"Hay una cazuela llena de agua en la que nada tranquilamente una rana. Se está calentando la cazuela poco a poco, imperceptiblemente. Al cabo de un rato el agua está tibia. A la rana esto le parece bastante agradable y sigue nadando.

La temperatura empieza a subir. Ahora está el agua caliente, un poco más de lo que suele gustarle a la rana, pero ella no se inquieta y, además, el calor siempre le produce algo de fatiga y somnolencia.
Ahora el agua está caliente de verdad. A la rana le empieza a parecer desagradable. Lo malo es que se encuentra sin fuerzas, así que se limita a aguantar, a tratar de adaptarse y no hace nada más. Así, la temperatura del agua sigue subiendo poco a poco, nunca de una manera acelerada, hasta el momento en que la rana acaba hervida y muere sin haber realizado el menor esfuerzo por salir de la cazuela.
Si la hubiéramos sumergido de golpe en una cazuela con el agua a cincuenta grados, de una sola zancada ella se hubiera puesto a salvo, saltando fuera del recipiente"

No hay comentarios:

Publicar un comentario