13 DE MAIO DE 2010

13 DE MAIO DE 2010
13 DE MAIO DE 2010: GRAZAS!!!

NOTICIAS DA SAÚDE (EUROPA PRESS)

NOVAS DA SAÚDE

NOTICIAS GALIZA



NOVAS DE GALIZA:





11 ago 2011

El PP asegura que Feijóo mantendrá Monforte como área sanitaria integrada

El Progreso



Los populares remarcaron ayer que el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, mantendrá su compromiso sobre el área sanitaria del sur de Lugo, adquirido durante una visita a Monforte el pasado mes de mayo. El parlamentario autonómico del PP Dámaso López aseveró que confía «plenamente na palabra dada no seu día polo presidente da Xunta de manter Monforte como área integrada».
El diputado monfortino añadió, ante la polémica suscitada por parte de la plataforma de defensa de la sanidad pública, que «só faltaría a estas alturas que se dubidara da palabra do presidente da Xunta, promesa feita diante dos medios de comunicación e da mesma plataforma».
Dámaso López consideró que el debate abierto en torno a las áreas sanitarias «responde a unha distorsión clara da realidade e a intereses políticos e nunca a criterios técnicos ou asistenciais» porque, según él, «as áreas integradas danlle máis autonomía de xestión e capacidade resolutiva e asistencial ós hospitais coa integración dos servizos de atención primaria e especializada».
El parlamentario popular aprovechó para recordar que «a Xunta está comprometida con que o hospital monfortino vaia a máis e proba delo é que se inviste nel e que se reducen as listas de espera».
Interpretación
Los socialistas, por su parte, se adhirieron a las dudas lanzadas por la plataforma y rechazaron las manifestaciones efectuadas por el Servizo Galego de Saúde (Sergas) en relación a que el modelo de áreas integradas se aplica por la Lei de Saúde de Galicia aprobada por el anterior Gobierno bipartito de la Xunta.
El portavoz municipal del PSOE, José Tomé Roca, indicó que sí es cierto que la ley aprobada define el modelo de gestión, pero no la estructura organizativa. «Iso é unha cuestión que estaba por desenvolver porque é unha decisión política», dijo. Sobre ello puntualizó que los socialistas defienden ese modelo de gestión integrada, pero no con la estructura que se define en los decretos emitidos sobre las áreas de Ourense y Pontevedra, en las que, según la plataforma y el PSOE, los hospitales comarcales de Verín, O Barco y O Salnés pasan a depender de los de las capitales.
«Defendemos as áreas integradas e que unha delas sexa a de Monforte. No caso de que a Xunta teña problemas sobre a lei que está a desenvolver porque di que é do bipartito, pois a solución a ten na man, e consiste en cambiala». En ese sentido, Tomé y Manuel Dacosta, de Pantón, dijeron que «xa o fixo en relación ás axudas para os libros de texto e os servizos sociais, por exemplo».

RESPALDO A LA PROPUESTA PLENARIA
El grupo socialista anunció que en la sesión plenaria extraordinaria que se celebrará en Monforte el viernes sobre la polémica suscitada en torno al área sanitaria dará su apoyo a la propuesta de la plataforma. Así, con los votos del grupo de gobierno, del BNG, que decidió convocar la sesión a instancias del colectivo, se sumarán los votos necesarios para reclamar a la Xunta un pronunciamiento por escrito sobre las competencias que tendrá el hospital comarcal a nivel de gestión.
Movilizaciones
Tanto el BNG como el PSOE anunciaron que apoyarán todas las protestas y movilizaciones que se convoquen desde la plataforma.

No hay comentarios:

Publicar un comentario