13 DE MAIO DE 2010

13 DE MAIO DE 2010
13 DE MAIO DE 2010: GRAZAS!!!

NOTICIAS DA SAÚDE (EUROPA PRESS)

NOVAS DA SAÚDE

NOTICIAS GALIZA



NOVAS DE GALIZA:





11 ago 2011

La Plataforma Sanitaria da Mariña y Balseiro polemizan sobre los recortes en materia sanitaria

La Voz




La Plataforma na Defensa da Sanidade Pública da Mariña alertó ayer a la población de la comarca ante el desmantelamiento de las actuales áreas sanitarias que lleva a cabo la Xunta de Galicia aprovechando las vacaciones de verano «e de costas á sociedade». Desde la plataforma denunciaron que el desmantelamiento del área sanitaria mariñana implicaría «afastar do territorio das áreas afectadas a xestión e a toma de decisións e perxudica a carteira de servizos existente pola mobilidade do persoal asistencial». También denunció que ya actualmente, en el caso de A Mariña, «os pacientes xa están a ser derivados masivamente en determinadas especialidades e servizos».
Desde la plataforma afirman que la Xunta «está colando ás agachadas estas decisións cando a maioría do persoal sanitario e cidadáns están de vacacións para evitar calquera resposta social en contra».
Por su parte, el parlamentario popular José Manuel Balseiro respondió a las críticas de los nacionalistas por el mismo asunto: «O BNG non ten ningunha credibilidade cando fala do Hospital da Costa e inventa alertas sobre cuestións de sanidade». El diputado insiste que el Gobierno bipartito sí tenía un plan oculto para la sanidad comarcal, al pretender gestionarla desde Ferrol. «Cada vez que está próximo un proceso electoral, no BNG volven falar de recortes e plans ocultos», puntualizó ayer.


No hay comentarios:

Publicar un comentario