13 DE MAIO DE 2010

13 DE MAIO DE 2010
13 DE MAIO DE 2010: GRAZAS!!!

NOTICIAS DA SAÚDE (EUROPA PRESS)

NOVAS DA SAÚDE

NOTICIAS GALIZA



NOVAS DE GALIZA:





8 nov 2010

Os traballadores de Povisa presentan 1.150 firmas na Xunta contra o ERE

Uns 1.150 traballadores do hospital Povisa de Vigo asinaron un documento, que será remitido á conselleira de Sanidade, Pilar Farjas, en sinal de protesta polo Expediente de Regulación de Emprego (ERE) que anunciou o centro sanitario a semana pasada e que podería afectar a 1.200 empregos directos e indirectos.

UXT reclama o pago dun plus para limpadores do hospital de Monforte

O sindicato UXT Lemos denuncia que a empresa encargada do servizo de limpeza do hospital comarcal deixou de pagar en maio un plus de equiparación profesional aos traballadores que se incluíu nun convenio asinado en xaneiro do 2008.
A formación sindical entende que desde a xerencia do hospital débese intervir para que a empresa encargada do servizo cumpra co pactado.

A plataforma sanitaria quere verse con Raquel Arias antes do xoves

A Plataforma en defensa da sanidade pública de Monforte (Pladesapu) solicitou á Xunta unha entrevista coa conselleira de Sanidade, Pilar Farjas, e outra coa delegada territorial, Raquel Arias. É máis, no caso de Arias, quere que ese encontro se celebre antes do próximo xoves.
A primeira charla multitudinaria da Plataforma. Toño Parga

Sergas y Povisa negocian el convenio para evitar el despido de 1.200 empleados

Directivos del Servicio Galego de Saúde y del hospital vigués de Povisa se reunirán esta mañana en Santiago para la renovación del convenio que deberá entrar en vigor el próximo 1 de enero. Un concierto en el que deben fijarse las cláusulas para la prestación sanitaria pública a más de 143.000 pacientes de Vigo, del Val Miñor y Moaña. La firma del convenio llevará consigo evitar el despido de 1.200 trabajadores del centro hospitalario vigués a finales de año.

Vigo: Los afectados del hospital hacen las maletas

Los expropiados de las viviendas y negocios que llegaron a un acuerdo con Sanidade ya desalojaron sus propiedades o están en proceso de mudanza 

 

Reportaje: Sanidad pública: opaca y desigual

El Consejo Económico y Social radiografía un sistema de salud con grandes diferencias autonómicas - Critica al ministerio por no garantizar la igualdad