13 DE MAIO DE 2010

13 DE MAIO DE 2010
13 DE MAIO DE 2010: GRAZAS!!!

NOTICIAS DA SAÚDE (EUROPA PRESS)

NOVAS DA SAÚDE

NOTICIAS GALIZA



NOVAS DE GALIZA:





30 ago 2011

Dos empresas vinculadas a CiU y PP, detrás de la primera privatización en la sanidad catalana


http://www.librered.net

El Instituto Diagnóstico por la Imagen (IDI) podría ser la primera víctima. Los sindicatos se han cansado de avisar que detrás de la política de tijeretazos del Gobierno catalán había la intención de privatizar parte de la sanidad. El Departamento, de momento, lo niega.
La noticia fue muy comentada en el Congreso Nacional de Radiólogos de Catalunya, que se celebró el pasado fin de semana en la localidad de Lleida, y la portavoz de Sanidad del sindicato Comisiones Obreras (CCOO), Carmen Navarro, asegura que han decidido hacerlo público porque, aunque el Departamento lo niegue, “tenemos muchas y muy fiables fuentes que nos dicen que está en marcha, y no queremos esperar a que sea inevitable”.
Según han explicado diferentes fuentes sindicales a PressDigital, hay dos empresas claves en esta operación, que no será “cuestión de dos días” pero en la que se está trabajando. Por un lado, CETIR, empresa dedicada a la radiología y la medicina nuclear históricamente vinculada al partido de Gobierno, CiU.
Por otro lado, ERESA, empresa valenciana que pondría el capital necesario para la operación. Esta nació al calor de los gobiernos del Partido Popular en la Comunidad Valenciana y, apareciendo de la nada, se hizo con todas las resonancias magnéticas de los hospitales valencianos. Esta empresa ya ha tenido problemas con la justicia por presuntas irregularidades en la gestión de centros tanto valencianos como de La Rioja.
Y entre ambas empresas, una figura. La del doctor Javier Lucaya, que sería el auténtico catalizador de esta unión empresarial que debería encargarse de dirigir la nueva empresa privada que gestionaría la radiología en Catalunya.
Este doctor, actualmente jubilado, había sido jefe del servicio de Radiología en la Clínica Quirón, cargo que había compaginado con uno público, como jefe de Radiología Materno hospital Vall d’Hebron.
La idea de privatizar la radiología no es nueva, según indican las fuentes consultadas por este diario. Según CCOO, en Catalunya, además de CETIR, existe otra gran empresa dedicada a la radiología. Se trata de CRC Corporación Sanitaria, que en el mundo sanitario vinculan al socialismo catalán y a la que había estado vinculado el doctor Lucaya, con el que esta redacción intentó contactar ayer sin éxito.
En el pasado hubiera habido, también con Lucaya como catalizador, un intento de fusionar estas dos empresas para crear una grande y buscar esta privatización, pero que finalmente no fructificó.

La Generalitat lo niega
Sin embargo, el Departamento de Salud ha negado que, hoy por hoy, haya negociaciones para la privatización del IDI con ninguna empresa, con lo que niegan la información de CCOO. Lo que no pueden es comprometerse a asegurar que no habrá privatización en los próximos meses.

Farjas aparca a entrevista que solicitou o alcalde de Monforte

A conselleira di que non hai novidades sobre o futuro do hospital

Farjas aparca la entrevista que solicitó el alcalde de Monforte

O alcalde de Monforte fará un novo intento para conseguir a entrevista coa conselleira de Sanidade que pediu a comezos de agosto, pouco logo da publicación do decreto da área de xestión integrada de Ourense que supedita o hospital comarcal do Barco a unha xerencia situada na capital desa provincia. Pilar Farjas xa respondeu ao alcalde, pero na súa misiva para nada alude á reunión que solicitou Severino Rodríguez. A iniciativa do rexedor responde á posibilidade de que o hospital de Monforte siga o mesmo camiño que o que atende a zona sanitaria de Valdeorras.
A resposta da conselleira á primeira solicitude de entrevista foi máis ben concisa. Segundo o seu destinatario, a titular de Sanidade limítase a apuntar no escrito que ata a data non hai novidades respecto á área de xestión integrada que afectará ao funcionamento do hospital comarcal de Monforte. Diso despréndese, desde a óptica deste departamento da Xunta, que a reunión co alcalde, polo menos por agora, sería innecesaria.
Severino Rodríguez, que o pasado venres mantivo un encontro coa xunta de persoal do hospital comarcal, pensa de forma moi diferente á conselleira. «A mellor forma de acabar coas suspicacias sobre ou futuro do hospital é publicar urxentemente ou decreto dá área de xestión integrada nos termos aos que se referiu ou presidente dá Xunta», defende o mandatario local.

Compromiso de Feijoo
En maio do pasado ano, e tras a masiva manifestación en defensa do hospital comarcal que organizou a plataforma sanitaria, o presidente da Xunta asegurara en Monforte que este centro sería o primeiro de Galicia en contar cun organigrama propio para o desenvolvemento do modelo de áreas integradas e que mantería a independencia na súa xestión.
A preocupación suscitada pola publicación do decreto de Ourense non é patrimonio exclusivo da plataforma sanitaria, da que forman parte numerosos profesionais do hospital comarcal. O alcalde sostén que no encontro que mantivo coa xunta de persoal «todos preséntesvos» mostráronse convencidos de que Sanidade pretende aplicar en Monforte un modelo de xestión que supeditará o funcionamento do centro a Lugo.