13 DE MAIO DE 2010

13 DE MAIO DE 2010
13 DE MAIO DE 2010: GRAZAS!!!

NOTICIAS DA SAÚDE (EUROPA PRESS)

NOVAS DA SAÚDE

NOTICIAS GALIZA



NOVAS DE GALIZA:





3 may 2011

La plataforma de la sanidad acusa al Sergas de ''maquillar'' las listas de espera

El Correo Gallego



La plataforma en defensa de la sanidad pública de Monforte acusó al Servizo Galego de Saúde (Sergas) de «maquillar» lo datos referidos a las listas de espera existentes en el hospital comarcal. A su juicio, la demora para acudir a consulta es superior en un 30% a los datos oficiales.
Los portavoces de este colectivo señalaron que «o que se fai é meter os volantes en caixóns para que non aumente a espera, polo que lle pedimos ós doentes que pidan un xustificante ou fagan unha reclamación para que quede constancia da espera», recalcaron.
Asimismo, se refirieron a la existencia de «axendas pechadas en especialidades, polo que moita xente con volantes preferentes terá que esperar ata o 30 de novembro para ser consultados . Esa é a realidade», subrayaron.
Con todo, manifestaron que no entran a analizar una por una la demora de cada especialidad porque «os veciños que teñen que ir a consulta, que non son poucos, saben o que é esperar, que é máis do que din desde o Servizo Galego de Saúde».
Desde la plataforma también señalaron que esperan que el decreto por el que se catalogará al sur de la provincia como área sanitaria única, no dependiente de Lugo, salga publicado en el Diario Oficial de Galicia antes de las elecciones municipales. «Xa pasaron 340 días desde que o presidente da Xunta asegurara que ía ser así e todavía estamos esperando».

  

No hay comentarios:

Publicar un comentario